Philips SoundBar HTS6120/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar HTS6120/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Floris321 16-05-2014

Ik heb voor een tijd terug, na vele uren te hebben doorgebracht in winkels als de Mediamarkt en BCC, deze soundbar aangeschaft en geen moment spijt gehad.

Mijn insteek bij de aankoop was om de soundbar aan te sluiten op mijn televisie, om zo een mooi voller geluid te krijgen. En dat kan met de Philips HTS6120 zeker. Heerlijk vol bass-geluid, dat ook weer niet storend is. Doordat alles verder zelf naar wens is te verstellen, is deze set voor de meeste huishoudens zeker geschikt. Ook de Ambisound functie zorgt voor een goede surround sound. Hier was ik toch redelijk verbaasd over, aangezien de meeste soundbars het wel beweren te doen maar de realiteit tegenvalt.

Al met al zeker aan te raden product.

Scubastef 21-01-2013

Geluid is prima, vormgeving ook. Gebruiksgemak valt tegen, met name het gelijk laten lopen van geluid dat ook uit de tv komt. ( overigens ook philips) . Duurzaamheid , de dvd speler hapert eigenlijk al vanaf het begin. Het apparaat is nu iets ouder als twee jaar en is aan vervanging toe aangezien de dvd speler zo slecht is dat hij practisch geen enkele dvd meer afspeelt. Zou deze soundbar niet aanraden!

AMU 06-01-2011

Omdat ik helemaal zat was van de 5.1 speakers door het huis + de bijbehorende snoeren, besloten om over te stappen naar een soundbar. Aangezien ik een Philips lcd televisie heb, ging de voorkeur in eerste instantie uit naar een soundbar van Philips. Na diverse modellen van rond de €500/600 beluisterd te hebben, is mijn keuze gevallen op de HTS 6120 bij Otto voor €479,-

Het geluid is prima. Mooi helder! De overige instelling zijn ook prima. Ook is het apparaat eenvoudig te bedienen.

Er wordt een beugel bijgeleverd op de soundbar aan de muur te bevestigen.